Service & klachtenprocedure

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@silhouette-europe.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ervaringen

‘Met de Silhouette heb ik een veel breder scala aan mogelijkheden om mijn kleren te customizen’

Bart van Esch, Be-Interactive BV
Meer ervaringen

Haal meer uit je plotter

Volg een
leerzame workshop!

Veel voordeel voor Silhouette Club leden

Silhouette Club Benelux

Volg ons voor acties, gratis materiaal en leuke tips!

meld je aan voor onze Facebook groep met enthousiaste Silhouette gebruikers